-

La vida es una cuenta regresiva: Un día menos en Planeta Tierra.

Thursday, November 06, 2008

Tardor.


Aquesta vegada no puc més i he deixat de treballar
M'he passat tota la vida escombrant milers de carrers
i avui no puc més i he deixat de treballar
No em fa falta cap motiu, avui ho he vist molt clar
el meu temps ja ha arribat després de seixanta anys

Jo vull dir-te que nena, quedem-nos en el Club Tonight
que et canto una cançó d'amor
Jo vull dir-te que nena, quedem-nos en el Club Tonight
que dem aquí Festa Major, per tu i per jo

Invertiré tota la pensió en un fons de benestar personal
me'n vull anar a fer-te una visita
El mar i el cel per fi, potser no lluny d'aquí
trobaré els amor perduts
que han inspirat tantes cançó genials

Jo vull dir-te que nena, quedem-nos en el Club Tonight
que et canto una cançó d'amor
Jo vull dir-te que nena, quedem-nos en el Club Tonight
que dem aquí Festa Major, per tu i per jo, per tu i per mi
per tu i per jo, per tu i per mi...

3 Comments:

Blogger Unknown said...

: )
sí, apenas escribiste me di cuenta que habías vuelto, pero por algún motivo no te puede dejar ningún mensaje,
besos.

4:40 PM  
Blogger Instantes ~ Fugaces said...

gracias por tu mensaje de ayer ^^
no tenía $$$ pa responder

espero verte luego...
te adoro ^^

9:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

Vostè ha fet alguns bons punts d'allà. Vaig fer una recerca sobre el tema i va trobar la majoria de gent estarà d'acord.

5:07 AM  

Post a Comment

<< Home